Új jelszó kérése
 

Gyakran ismételt kérdések

Az alábbiakban összefoglalva megtalálhatod a válaszokat a leggyakrabban feltett kérdéseidre. Amennyiben kérdésére nem kapsz választ ezen az oldalon, munkatársaink készséggel válaszolnak Neked az ugyfelszolgalat@primatec.hu e-mail címre küldött kérdéseidre.
Az alábbi kérdések válaszai mellett hasznos információkhoz juthatsz a vásárlás menete és a szállítási információk oldalainkon.
 
 
1. Minimális rendelési mennyiséghez kötött a vásárlás?
2. Mi a vásárlás menete?
3. Hogyan fizethetek?
4. Fizethetek utólag?
5. Miért látok több árat egy termékhez?
6. Kit terhel a szállítási költség?
7. Mekkora a szállítási költség?
8. Mennyi a szállítási határidő?
9. Mit tegyek, ha számomra nem megfelelő terméket rendeltem?
10. Mit tegyek, ha mennyiségi, minőségi eltérést észleltem a termékek átvétele után?
 
 
1. Minimális rendelési mennyiséghez kötött a vásárlás?
Nem. Az rendelése mennyiségileg nincs korlátozva, azonban a rendelt mennyiség hatással van az árakra – a nagyobb mennyiségeket kedvezőbb egységáron tudjuk adni Neked.Webáruházunk alapvetően kiskereskedelmi mennyiségek forgalmazására jött létre. Amennyiben végfelhasználó vagy és nagyobb mennyiségre van szükséged, munkatársunk közvetlenül veszi fel Veled a kapcsolatot és egyedi árakat alakít ki számodra.
 
2. Mi a vásárlás menete?
A vásárlás menetét részletesen leírtuk, hogy minden lépés egyértelmű legyen. A részletekért kattints ide>>
 
3. Hogyan fizethetek?
A fizetési feltételeket megtalálod az ASZF gombra kattintva, az Általános szállítási értékesítési és fizetési feltételek alatt. A fizetéssel kapcsolatos további részletes információkat ott találod meg!
 
4. Fizethetek utólag?
Igen. Amennyiben ilyen igényed van, kérjük, jelezd felénk. Általános fizetési határidőnk 8 nap. A fizetési feltételeket megtalálod az ASZF gombra kattintva, az Általános szállítási értékesítési és fizetési feltételek alatt.
 
5. Miért látok több árat egy termékhez?
A termékek ára a kiszerelés függvényében változik. Az általad kiválasztott mennyiséghez automatikusan hozzárendeli az árat a webáruház.
 
6. Kit terhel a szállítási költség?
A webáruházban szereplő árak ex works paritáson értendők. A szállítási, valamint a szállításhoz kapcsolódó egyéb költségek alapvetően a vevőt terhelik.
 
7. Mekkora a szállítási költség?
A szállítási költség a rendelt áruk tömegétől, a szállítási címtől, valamint a szállítási módtól függenek. A várható szállítási költségekről vásárlása során folyamatosan tájékoztatja a webáruház.
 
8. Mennyi a szállítási határidő?
Amennyiben van elérhető raktárkészlet, a megrendelt termékeket azonnal szállítjuk. A szállítási hossza raktári termékek esetében Magyarországra 1 - 4 munkanap.
 
9. Mit tegyek, ha számomra nem megfelelő terméket rendeltem?
Amennyiben nem megfelelő terméket rendelted, kérjük, haladéktalanul jelezd felénk. A terméket megpróbáljuk olyan termékre cserélni, amelyet használni tudsz.
Továbbá megillet a vásárlástól való elállás joga a termék kézhezvételét követő 8 napon belül. Az elállási jog gyakorlásához szükséges, hogy szándékodat e-mail-ben jelezd számunkra, továbbá, hogy a termékeket eredeti, sértetlen csomagolásban juttasd vissza hozzánk. A termékek visszajuttatásának költsége a ebben az esetben téged terhel.
 
10. Mit tegyek, ha mennyiségi, minőségi eltérést észleltem a termékek átvétele után?
Kérjük, hogy átvételt követően azonnal ellenőrizd a csomag tartalmát. Amennyiben a leszállított áru mennyiségében eltér attól, amit a szállítólevél tartalmaz, jelezd azonnal a szállítást végző személynél, továbbá Nekünk is. Ha a kiszállított termék eltér attól, amit rendeltél, kérjük, azonnal jelezd felénk, hogy a szükséges lépéseket megtehessük. 
Webáruház készítés